Krogen igår!

Åhå, bakisdag har det varit idag kan jag lova! :p Blev lite för mycket av det (goda) igår. Höhö. Så kan det gå, när inte haspen är på. Men aja, först åkte jag in till Sandra i Borlänge. Där var det några få männniskor, kom mer sedan. Där festade vi loss, dansade och ja, allt man gör på fest. Efter det gick vi till flamman och skakade rumpa hela kvällen lång! :D Träffade på min barndomsbästis också! Amanda, så himla kul att träffa dig, var ju tusen år sen sist känns det som! :/ Mot slutet kommer jag inte ihåg så mycket vad som hände. Min tå är helt blä iaf.. Åkte buss hem och älskling kom och mötte mig mitt i natten! Är han inte helt jävla underbar? :) Är så himla kääär, snart 11 månader med DIG! :* <3

Idag har vi inte gjort allt för mycket. Fast jag, pappa, älskling och min bror åkte till Romme och käkade glass, sååå gott! :D Sen kollade vi på lite flygplan.. Pappa frågade hur mycket fallskärmshoppning kostade eftersom jag vill hoppa! Men seriöst, det kostade 2200 kr! :o Får göra det när jag blir lite äldre. Just det! Idag skulle jag och Kristoffer cykla ner till ICa och handla chips, men så när vi kommer fram så har de stängt pga inventering! :S De stängde en timme innan de skulle stänga, vafan så kan man ju inte göra?! De får väl inventera när de skulle stängt egentligen, cp! Tänk alla gamlingar som går ner dit med sina rulatorer, sen får de veta att de har stängt och de får gå upp hela långa vägen igen.. Aja, nog pratat för mig nu.
Nu ska jag plugga lite, sen sova. Eller kanske se en film. Och föresten, det blev inga kort överhuvudtaget igår, för min kamera funkar inte. :S Åh, jag blir så arg! :(

PUSSPUSSPUSS ♥

Kommentarer
älskling! skrev:

Älskar dig så mycket mest, du och jag! snart 11 månader underbart:)

2008-08-31 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback