Välkommen till min nya blogg!

Ja, då har man startat en ny blogg igen då. Förhoppningsvis kommer jag att fortsätta använda denna! :)
Får väl hoppas att det är någon som kommer läsa min blogg & ni kan väl langa lite kommentarer också? (a'


Just nu sitter jag ute i typ halvsol?! och kollar på när min tok klipper gräsmattan, soo funny.. NOT! :)
Någon, någon där ute som vill och orkar fixa min blogg?
Adda isf mig dåååra, på [email protected]! so nice isf :)

Hopp, idag skulle vi (menar typ alltid mig & kristoffer när jag skriver vi, så ni vet) till kupolen och käka där och shoppa, men icke sa nicke! Babe hade bara tagit med sig 30 i småpengar för han trodde det kostade 15 kr st för en person till borlänge (som det gör från säter till gustafs) haha! det kostar ju typ 25 kr st! Då skulle han in på pizzerian i gustafs och växla en 500 kronors sedel men han där inne var så j*vla seg så bussen hann ju åka förbi, grrrrrrrrr! :@
Så då var det bara att ta bussen till säter istället & käka på athena, men det var hur mysigt som helst anyway! <3
Nej, nu ska jag kila.

PUSSPUSSPUSS!


btw, ägg på pizza är mums! (;

Kommentarer
Sanna skrev:

Rösta hiss eller diss på min blogg Om du vill:)

2008-07-02 @ 17:36:20
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback