:)

Provet gick ganska bra, hoppas jag klarar det!
Igår på mässan fick jag lite mer klarhet om vad jag vill.
Vet att jag ska gå i Linköping, men vilken inriktning vet jag inte säkert än.
Men det blir nog bra de dära.

Idag blir det en mys-kväll framför idol. Innan det ska vi äta god mat,  hemmagjord potatissallad, vanlig sallad med massa gott i och sen sojakorv till det. Mums! :)
Åh, Robin ska sjunga Fields of Gold, gissa om han kommer vara amazing! :))
Alla som tycker om Robin måste rösta ikväll, annars kan man inte klaga sen heller om han åker ut..

Fan vad jag äter godis just nu. Fy på mig! Jag ska vara riktigt hungrig tills ikväll ju! :>


Kommentarer
Zäta skrev:

Ha en mysig kväll, själv ska man ut i kylan!

2008-11-21 @ 21:37:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback