Jag vann!

Hihi, jag vann hos vivalaglam.
Jag vann en kräm mot celluliter värd 400 spänn! :D Får se om någon får den i present eller något. Kanske i julklapp, men sen tänker man.. Lite taskigt att ge bort något sådant i julklapp. xD Menmen, får se. Om du läser detta vivalaglam så glömde jag länka och skriva att jag hade en blogg, men nu har jag ju länkat till dig så hoppas det är okej. För jag missade det. var med i så många tävlingar just då, så det snurrade i huvve. Haha ^^

Idag har jag varit i Borlänge en snabbis. Åkte buss till stationen med baby och mötte upp Angelica & jag fick min väska. Sen gick bussen på en gång hem igen. Sen har vi inte gjort så mycket. Mest tagit det lugnt, suttit vid datorn & nu pluggar jag lite samtidigt som jag kollar på Sanningens Ögonblick.


Återkommer senare.
PUSS!

Kommentarer
Johanna skrev:

Vilken fin blogg du har :)

2008-11-09 @ 21:46:08
URL: http://johansa.blogg.se/
Maria skrev:

fin blogg :D

2008-11-09 @ 21:58:23
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback