Suck

Idag var vi på föreläsning i 3 timmar! Skitjobbigt, men ganska intressant på samma gång. Handlade om hur vår hjärna fungerar och om sockerberoende typ.

Idag har jag ätit massor av glass och kolasås, perfekt efter en föreläsning om sockerberoende. (Y)
Det har bakats polkagrisar här också, inte sååå lyckat men de blev säket goda. Jag vågade inte smaka. :p

Hjalmar har varit här nu på kvällen. Alla tre har suttit och nördar, antingen vid tv:n eller vid datorn.
Jag har försökt att plugga, men det gick inte sådär jättebra.
Fan, hatar skolan just nu! :@


Vi såg aldrig Prison Break idag, men får ta igen det i veckan! :)

Nu ska jag och min älskling krypa ner under täcket och se på andra avenyn.

Puss!

p.s Grattis Zlatan till Guldbollen! d.s

Kommentarer
Roxanna skrev:

nämen finns det en till roxanna här på blogg.se? :P

2008-11-18 @ 13:54:45
URL: http://roxiee.blogg.se/
Anonym skrev:

Hehe vad kul :) jag är inte van att höra någon heta samma som mig så ofta :P



Är du helsvensk?

2008-11-18 @ 17:53:00
Marielle skrev:

vilken fin blogg du har:)

2008-11-18 @ 19:29:53
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback