Vollyboll

Dagen har mest spenderats genom att titta på när min älskling tränar vollyboll.
På engelskan fick vi berätta om en sak vi lyssnat på P1. Det gick bra, jag fick very good iaf. Och hon sa att jag hade en "nice" engelska. :D Jag, Julia & Sanne fixade även med vårat nytidskryss, great. Och eftersom vår kära lärare Mårten opererar sig denna vecka så hade vi ingen svenska. Hoppas operationen gick bra Mårten! :)
På psykologin hade vi teater. Det var svinskoj. Jag spelade man till Anna och Amanda var Annas döende mamma.

Efter jag hade kollat på alla vollyboll träningar käkade vi chokladpludding med krossad blockchoklad. Mumsigt värre. ;)
Sen har jag inte gjort så mycket mer.

Öhm, på fredag blire feeeest tror jag! :D
Lördagen ska spenderas med The Rockers! Längtar!! ♥


Nu blire läggdags, höres snyggingar! ♥

Kommentarer
stockholmsjenna skrev:

Sv: tack för frågan du ställde inför Frågestunden!

Nu finns svaret uppe på min blogg!

Puss och Kram

2008-10-22 @ 08:23:09
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback