:)

Igår var vi som sagt på enbacka och kollade läget om vi fick ha friidrottstävlingen som projektarbete. Och självklart fick vi det, så i slutet av oktober smäller det. ;)

Idag har älsklingen min bjudit mig på goood fika på bageriet, mumma! Wienerbröd med choklad och jordgubbar på.
I skolan presenterade vi vår projektplan typ, det gick bra! :)
Jag har pluggat religion idag, antar att det inte är många som har gjort läxan, menmen. Bra betyg ska jag ha iaf! Favoritläraren ju. (: Idag åke Rasmus ut idol som ni kanske redan vet.. Själv tyckte jag Jesper kunde åkt ut. Men det enda som spelar roll är att Robin Bengtsson är kvar! :D ♥


Nä, nu ska jag i säng! Tjingeling..


Kristoffer, du är den bästa jag vet!
Jag älskar dig så himla mycket!
Du gör mig glad och jag är så kär i dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback