Idol

Idag är det dags igen för idol! Självklart ska jag sitta bänkad framför tv:n med massa popcorn och världens gulligaste pojke bredvid! :) Skrev ingenting igår.. men vi båda var sjuka så jag orkade helt enkelt inte. Idag är det bättre med mig så jag gick till skolan men Kristoffer var hemma idag igen för han har feber stackarn.. :/ Jag får lov att krama han hela tiden så han blir varm, haha. :) Inget mig emot. Haha, nu kommer jag blogga på två håll föresten. Jag ska blogga för skolan också, typ ett inlägg i veckan. Så självklart ställer jag upp, det är ju roligt att blogga! Idag har vi sett film, 13 snart 30.. Gammal med bra film! :D Föresten jag är med och tävlar om ett halsband hos annakristina! Så himla fint. <3


PUSSPUSSPUSS ♥


Kommentarer
A K skrev:

:D

2008-09-03 @ 19:15:35
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback