Blixt och dunder

Idag har man ju inte kunnat göra mycket eftersom det har åskat och spöregnat hela kvällen!
Fan, jag vill ha tillbaka solen. Vill bli brun, ta fram jeansshortsen och ett slappt linne igen.

Jag och brorsan sprang ut i regnet idag och plockade jordgubbar fort som bara den.
De skulle ju möggla annars och vad gör man inte för jordgubbar?
Okej, blixten kanske hade slagit ner på oss, då hade det inte varit värt de men nu gjorde den inte det som tur var. :-)
Till jordgubbarna åt vi vaniljglass med krossad choklad i.

Och eftersom det blixtrade fick vi lov att stänga av internet, så jag och brorsan satte oss ner och spelade kortspel.
Vad gör man inte om man inte har något annat för sig? Jag kan säga att jag är en jävel på att fuska iaf. (Y)

Sen var det SYTYCD på tv:n igen. Det var faktiskt rätt personer som åkte ut idag. Så bra gjort USA!
Nu ska jag kika runt på internet, är inte ett dugg trött men rätt så irriterad. Fläkten blåser rätt i mina ögon, jag måste stänga av den när jag skrivit klart annars kommer mina ögon bli snustorra, inte bra.

Remember J, jag finns här. ♥

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback