Dagen efter

Dags att uppdatera lite här känner jag.
Igår var det fest i Borlänge hos Sandra. Förfesten var jätterolig verkligen. Vi var inte alls många men det var jättekul ändå.
Sen drog vi till stan och skulle in på krogen men jag gick aldrig in av diverse anledningar. Fan att kvällen slutade som den gjorde. Besviken jag blir på mig själv. Menmen, gjort är gjort och går inte att ändra på något sätt.

Idag mådde jag inte så bra direkt men det har gått över nu. Fyfan vilken huvudvärk jag hade imorse. Inte nice.
Fyllde badkaret med varmt vatten och badade när jag vaknade. Det var skönt och behövligt.
Familjen kom hem från Västerås för en stund sedan också. Min syster fyllde år igår, grattis i efterskott till dig!
Jag och mamma plockade jordgubbar och sen åt alla glass till, riktigt mums.

Snart kommer det upp lite festbilder från igår. Är ful på varje kort, men vafan. Jag får väl bjuda lite på mig själv.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback