Film

Nu har jag precis kollat på film, Into The Blue blev det. En rätt tråkig film tycker jag, hände inte så mycket.
Fan, jag tror jag börjar bli lite småsjuk. Jag känner mig inte frisk i halsen och i huvudet iaf.
Ikväll ska jag lägga mig i tid. Får hoppas det blir poker ikväll då, eftersom det inte blev något igår.
Jag har iaf fixat mitt CV som jag ska ha med mig imon till arbetsförmedlingen, gött.

Nu ska jag gå ut en sväng.

Skriver mer senare!



Jag saknar min klass så fruktansvärt mycket, vissa mer än andra såklart.
Det är jag näst längt ut till höger, med världens finaste och bästa Amanda.
Som jag saknar henne! ♥


roxanna

Kommentarer
nina skrev:

ååh ja kollade på en film idag från studenten, ush så ja saknar er alla ! :( <33

2009-07-27 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback