Gårdagens fest i bilder



Sandra & jag började festen med lite kortspel, cidern gick åt snabbt. xD



Efter ett tag kom Sanne.



David kom förbi också, skoj!



Sandra var på hugget. :D



Jag ser skitpackad ut, vilket jag kanske var också haha.



David!



Jag vet inte varför jag knäppte kort på den här glassen men tror jag tyckte det var jäkligt kul att de hade spart den eller något. xD



Det blev Ouzo för mig och Sandra.



Sanne med ölen i högsta hugg!



Haha, nu börjar det spåra ur.



Kim var med också. :D



Släktingarna som vet hur man festar!



Nina kom också :D



Och svepte det gjorde hon också :D



Hahahaha



3 fyllegrisar :D



Påväg mot krogen



Han håller i min cider!!! :o



Påväg :D



Kim



Sandra & Kim

Nu var det slut på bilder.
Tack för igår alla som var med, och förlåt ännu en gång för det som hände. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback