Fin dag i tisdags

I tisdags kom som sagt H till mig och sov kvar gjorde han också. Massa mys!
Jag fick provköra hans moppe, vi körde till Ica bla., sen var vi ute på promenad mitt i natten, myst på vår glasaltan med kladdkaka och popcorn, spelat guitar hero & singstar. Jag vaknade dock flera gånger på natten pga en snarkande H bredvid mig, haha. Gullunge! :-)

Idag har vi bara segat. Han åkte hem sedan för att donkenjobba. ;)
Jag kikade på ett missat avsnitt av sutucd och sen såg jag det senaste på tv:n tillsammans med 2 mackor med tsatsiki på, mums.

Nu ska jag sova, astrött. Får hoppas det blir ett besök till Hedemora imon då! :-)

Godnatt!

roxanna

Kommentarer
Leia skrev:

Din pojkvän? =)

2009-07-30 @ 14:07:56
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback