Uppdatering

Smisk på mig för väldigt dålig uppdatering men så kan det gå. Igår fick vi besök av min syster, hennes man och deras söta lilla Nathalie, samt var vi barnvakt åt min andra systers barn. Väldigt trevligt. På kvällen åt vi tacos och sen tog jag bussen till H. Vi såg på sutucd och typ myste mest.

Idag har jag då varit hos H med, åkte till stan och fixa lite grejer och sen tog jag bussen hem på kvällen.
Hemma hos mig väntade det en vääldigt god hemmagjord potatissallad, shit sjukt god. Sök på Ernst potatissallad på google får ni testa själva. :-) Efter maten så fick jag fixa mig lite snabbt för jag, bror och Kim åkte till Borlänge och såg på bio, Harry Potter och halvblodsprinsen. Den var helt okej, men det kändes då inte som att man satt där i 2 h 33 min som den var. Kändes typ som en vanlig film.

Nu är det dags för mig att sova. Imon blire party i Hedemora. Ska dock vara nykter så jag kan ta hand om en viss person och skjutsa hem han på moppen. :')

Godnatt!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback