Idag

Idag kom H hit och umgicks med mig. Vi spelade lite guitar hero samt myste osv. Sen åkte han hem runt 6 så då var jag helt plötsligt ensam. Jag gjorde inte så mycket. Satt mest och försökte få tiden att gå så att So You Think You Can Dance skulle börja. Nu tänkte jag sova, klockan har hunnit blivit alldeles för mycket. Jag som ska upp imon och vara barnvakt åt mitt systers barn. De var här igår också, vi var mest ute och plockade bär av olika slag. Småttingarna gillade det. ^^

Godnatt och sov så sött alla.

roxanna

Kommentarer
Anonym skrev:

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

2009-07-22 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback