Jadu

Vad har hänt i helgen då? Fest i Hedemora i fredags, somna assent menmen. Sen har jag varit hos Johannes typ. Idag har jag varit hemma, letat efter lite jobb som jag ska söka imon, fått besök av fam. Malmberg, sett klart på filmen jag började se igår, städat lite i rummet m.m. Ingen värd dag precis. Har varit helt hängig i kroppen hela dagen!

Jag har inget mer att säga, ge mig en kommentar och gör mig lite glad istället.
Fast jag är rätt glad just nu ändå, när jag tänker på en person. :)

Godnatt!

roxanna

Kommentarer
angelica skrev:

mig du tänker på? ;)

2009-07-29 @ 16:19:36
Roxanna skrev:

Just nu var det inte dig jag menade (a)

Men jag blir gladast när jag tänker på dig baby :)<3333

2009-07-29 @ 21:03:53
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback