Godnatt bloggen!

Idag har jag hunnit med en del känner jag. Min syster fyller år snart så jag & familjen åkte till Borlänge idag och köpte lite saker. Jag fick nya strumpor, det behövdes för mina försvinner ju spårlöst! Jag tror att vår tvättmaskin tycker mina strumpor är goda. Det måste ju vara så, hur kan de annars försvinna hela tiden?

Sen for vi hemåt hem. Efter maten hade mamma gjort efterrätt, hallonkaka med grädde. Den var hur god som helst, tack världens bästa mami!
 
Det blev som ni förstår inget Hedemora idag, men jag hoppas han kommer hit imon och sover här. :-)
Imon bitti ska jag till arbetsförmedlingen på nån föreläsning av nått slag. Efter det åker jag & mamma till Falun och hämtar min saknade mobil som varit på lagning i typ 2 månader! Fan vad skönt att få hem den igen. Min lilla rosa älskling, hah.

Godnatt och sov så gott.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback