Bra dag

Igår åkte jag till Hedemora igen och umgicks. Vi var på donken och chillade, haha.
När jag skulle hem övningskörde jag och det gick jättebra faktiskt. :'D
Men i bilen fick jag mig ett gott skratt. Mamma berättade att Susanne från Bonde Söker Fru (min tremänning) har blivit tillsammans med Linda Rosings förra, FADDE?! Hahahaha, släktmiddag nästa med Fadde? Oh Yeah!

Mamma & pappa har även köpt en ny bil, mums säger jag bara. Ska bli najz att övningsköra i den istället för den gamla!

Idag kom J hit tidigt på morgonen och var här hela dagen/kvällen. Vad har vi gjort då?
Vi har varit i musikrummet och lirat lite, spelat guitar hero, sett American Idol, käkat makaroner, tacos, glass och plockat en (observera EN) jordgubbe som vi delade på.

Skriver mer senare.
Imon blir det KROGEN!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback