Om ni orkar vill säga

Lovar du att vara ärlig? Ahrå
Du heter: Roxanna

Smeknamn: Roxy, Rollie m.m (kärt barn har många namn)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Everybody Hurts och I Don't Wanna Miss A Thing

Beroende av: Fint väder, min säng och kärlek

Vem behöver du mest just nu: Den som ändå visste

Vad tror folk om dig? Ärligt talat så bryr jag mig inte, men vad tror ni om mig?
Stämmer det? -

Vad får du oftast komplimanger för? Jaru, olika från person till person

Vad säger du för att imponera på någon? Behövs inget sånt tjaffs, hähä
Hur imponerar man på dig? Genom att vara ärlig och inte spela någon annan, samtidigt ha glimten i ögat :-)

Brukar du skratta för dig själv? OFTA!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Tja, har du Rap Das Armas låten? :)
Var bor du? Gustafs

Trivs du där:  Jorå, men vill gärna flytta
Äger du några converse: Nope, önskar jag gjorde

Sprit, cider, vin eller öl: Cider!

Brukar du bli för full: Hähä, var mer förut isf

Vad har du för mobil operatör: Parlino

Är du allergisk i mot något: Nej, tackolov

Har du haft sex idag: -

Nästa mål i ditt liv: Ta körkort

Hur svarar du i mobilen: "Ah hallå"
Vem ringde du senast? Johannes

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Inte mycket, haha

Antal timmar sömn inatt: 7 kanske

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Nja, haha

När mår du bra: När jag får vara med personer jag tycker om

När blev du fotad senast: Ingen aning

Hur känner du dig nu: Trött och har ont i magen

Vanligaste färg på dina kläder: Det är väldigt olika från dag till dag osv.

Vad tycker du om fötter: Äckligt

Vad saknar du: Who knows

Hade du en bra kväll igår: Ja, det var mysigt
Favorit dryck på morgonen: Mjölk

Rakar du benen: Men ja!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Sent
Är du blyg? För folk jag aldrig har träffat är jag nog det i början men sen släpper det

Sysslar du med någon idrott: Nej, tyvärr

Vill du hellre ha mail än brev: Nej! Tänk om man skulle få hem ett brev i lådan, glad man skulle bli lix :-)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Nja, inte längre
Har du spytt offentligt: Ohyes

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kille, skulle göra alla saker som en tjej inte klarar av såklart

Är du nöjd med ditt liv: Nja, inte direkt då va

Är du bortskämd: Nä, det tycker jag inte

Vad gör du i morgon: Åka till Hedemora typ

Vad är det värsta du vet? Olojala människor

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte mycket

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Har ingen speciell förebild just nu

Vad längtar du till? Alla härliga sommarfester!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det har jag

Vad använder du för shampoo? Matrix Silvershampoo

Vad är det finaste du fått? Inget numera

En speciell dag du minns: Ingen dag jag borde minnas men som jag tyvärr alltid kommer att minnas ändå..

Hur gammal är du: 19

Tycker du om någon just nu: Ja, det gör jag

Om fem månader: Har jag förhoppningsvis hittat ett jobb samtidigt som jag njuter av livet!

Du samlar på: Ingenting

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer aldrig någon tyvärr, håller det mesta inom mig..

Gillar du golf: Nja, jag suger på det

Vilken tid gick du upp idag: Runt 10 kanske

Har du sovit i din egna säng inatt: Nope

Har du strumpor på dig nu: Nej, men en gasbinda runt ena foten :-(

Är det okej att gråta: Ja!

När grät du senast: Idag

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa!
Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 12-1

Har du piercing: Hål i öronen bara, men vill och ska ta i naveln

Vill du gifta dig: Ja, såklart

Vill du ha barn: Yes

Solar du ofta: Bara på sommaren, är lite emot solarium :p

Är du bra på att laga mat: Bäst!

Är du flygrädd: Bara flugit en gång och då var jag rädd, men det är la förståerligt

Hur vig är du: Sådär
Är du musikalisk? Jorå

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Daim
Tror du på ett liv efter döden: Kanske, vet inte

Tycker du om sushi: Är vegetarian och äter inte fisk heller så, nej!

Vad äter du helst när du ser på film: Godis

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du tandläkarskräck: Ja, hatar att gå dit!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Grön gula

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Typ jämt

Biter du på naglarna: Ja, och jag hatar det!

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Typ aldrig...

Senaste låt du hörde: Mindy Smith - Jolene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback