Underbara dagar

Nu har jag inte skrivit blogg på några dagar men det har varit för att jag har varit med H 5 dagar i rad. Har verkligen varit helt sjukt underbart, jag visste inte att jag skulle bli lycklig igen! Han får mig att skratta och må bra, det tycker jag om. :-)

I fredags vaknade vi upp hemma hos mig. Det var fint väder så jag tog på mig bikinin och så gick vi ut en stund. Sen cyklade vi även till Ica och jag köpte lite cider och öl till kvällen. Vi försökte först få igång min gamla moppe men det funka inte så värst bra, så vi struntade i den och tog cykeln istället. På kvällen tog vi bussen till han igen och så bjöd han hem två av sina kompisar på en liten fest hos han. Vi drack och hade trevligt. H drack ju lite mer än oss andra och det märktes, haha sötnos.
Men han var rolig iaf, som tur var! Man vet ju hur vissa kan bli när man blir full, odrägliga men inte den här söta killen heller. :)
Vi lade oss väldigt sent på natten, eftersom en viss H var tvungen att duscha när han kläckte ett rått ägg i skallen hahahah.

På lördagen vaknade vi upp, den ena bakis, den andre inte. Kan ni gissa vem jag var av dem? Inte bakis, RÄTT! :)
Dagen bestod av massa chill, glass, moppeåkande, film, mys, potatisgratäng m.m.

Idag har vi sett på film, 17 again, en bra film tycker jag. Lite overklig men ändå. Vi käkade Pasta Pesto. Har aldrig ätit det förut men gud så gott det var! Mamma och syrran kom och hämtade mig vid 8. Ville inte åka hem egentligen men var ju tvungen. Saknar han redan..

Snart ska jag sova, ska upp runt 10 imon. Måste till arbetsförmedlingen och sen kanske jag & Amanda ska till Lager 157.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback