Lista

Nu har jag fått lite gjort iaf, men ska fixa mer ikväll.
På lördag kanske jag ska till grönan, jag hoppas verkligen det blir fint väder då, wiiie! :'D

Jag tänkte göra en liten lista som pausunderhållning, haha.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Nej, jag är väl inte äcklig?
Titta på dig själv i spegeln:
Ja, och det är rätt ofta det händer också.
Gnälla: Ibland.
Skrika:
Haha inte för ofta.
Sova:
Somnar alldeles för sent och vaknar alldeles för sent.
Ha ångest:
Ja, det händer.
Skada dig själv med flit:
Inte fysiskt.
Ta mediciner du inte borde ta:
Nope.
Vilja dö: Det händer ibland om jag ska vara ärlig.
Drömma mardrömmar:
Inte så ofta nu för tiden.
Drömma sexdrömmar:
Brukar och brukar, det här hänt måste jag ju erkänna.
Ta droger:
Kommer aldrig på frågan!
Försöka vara annorlunda:
Vadå försöka? Jag är väl den jag är.
Klä dig i svart:
Aldrig helsvart.
Gå till kyrkan: Nope.
Gå i skolan:
Inte nu längre.
Röka:
Hänt nån gång på fyllan bara.
Ha sex:
Haha, jao.
Ljuga: Inte nödvändigtvis.
Hata folk:
Inte hata, men ogillar många gör jag.
Lita på folk: Bara mina bästa vänner och min familj.

VEM:
Saknar du:
Saknar Angelica massor just nu.
Vill du döda: Ingen, eller okej en viss person.
Rörde dig sist:
H
Vill du slå:
Samma person som jag vill döda.
Kysste dig sist:
H
Vill du kittla:
H
Kramade du sist:
Nån på festen?
Vill du prata med: En speciell person.
Skrek du på sist:
Kommer inte ihåg.
Vill du vara som:
Mig själv?
Sårade dig sist:
Ja, det var väl K.
Vill du bli galet full med:
H!!! :D
Gjorde dig riktigt glad senast:
H gör mig alltid glad.
Fick du sms från senast: H
Ringde dig senast:
H
Är vackrast på jorden:
Det var en svår fråga då jag inte sett alla människor, men Johnny Depp är vacker som få!

HAR DU:

För många vänner:
Nej, det går väl inte?
Förföljelsemani:
Hahahaha?
Tvångstankar:
Nej.
Någon annan psykisk sjukdom:
Nej.
Någon fysisk sjukdom:
Nej.
Någon skada:
Nej.
Färgat håret:
Många gånger.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings:
Öronen, 6 st. (Blir naveln i jul)
Egen dator:
Yes, bärbar.
Bra självförtroende:
Inte direkt, men det pendlar.
Kysst någon:
Såklart.
Haft sex:
Ja!
Köpt kondomer:
Ja.
Tagit nakenbilder: Japp.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope.
Bjudit ut någon: Nej.
Varit kär:
Ja.
Dumpat någon:
Ja.
Stulit någonting:
Ja.
Lämnat landet:
Ja, för semester.
Tuttat eld på nått:
När jag var liten bara.
Gjort något olagligt:
Yes.

HUR:
Går du:
Jag börjar oftast med höger fot och så sätter jag den lite snett framför vänster fot och så gör jag samma sak med vänster fot sedan, något mer ni ville veta?
Svarar du i telefonen:
I hemtelefonen blir det: "Hej, det är Roxanna." Är det i mobilen blir det: "Ah, hallå."
Fördriver du tiden:
Blir väl datorn eller telefonen.
Mycket pengar har du:
Inte är det mycket heller.
Tjänar du pengar:
Tjänar inga pengar.
Ofta diskar du:
Olika, diskade idag t.ex. 
Ofta städar du:
Jag brukar inte städa, bara mitt rum typ ibland.
Många stör du dig på:
För många för att jag ska hålla koll på räkningen.
Ofta träffar du din familj:
Träffar mamma, pappa, syster, bror varje dag. Mina andra 5 systrar träffar jag då och då.

TROR DU:

Att du kommer bli något:
Ja, det tror jag.
På gud:
Inte Gud, men någon högre iaf.
På rymdvarelser:
Kanske.
Att folk tycker om dig:
Inte alltid, men oftast hoppas jag.
På ett liv efter detta:
Tveksamt.
Att fiskar kan tänka:
De är nog som en dement skulle jag tro.
Att du kommer leva länge:
Nja.

 

roxanna


Kommentarer
marlene skrev:

skrika: ibland. What about alla svanattacker? hahaha! ;:D

2009-07-13 @ 22:43:17
Hanna skrev:

Hej!



Jag tänkte först tacka så hemskt mycket för att du röstade på mig i tävlingen om datorn! Jag uppskattar det verkligen. Nu är det två dagar kvar tills tävlingen avslutas (ons 15 juli kl. 15.00), och jag ligger tvåa just nu. Jag behöver alltså din hjälp nu i slutspurten!



Jag undrar om du skulle kunna skicka länken till några vänner och be dem att rösta (via mail, MSN, Facebook eller kanske lägga ut länken på bloggen?), rösta från ett annat IP-nummer (från jobbet, biblioteket, en väns hus, sommarstuga eller liknande) eller sprida tävlingslänken på något annat sätt. Jag vill verkligen vinna, och kan inte göra det ensam!



Länken till min tävlingssida: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 (man röstar genom att klicka på den rosa snäckan - det tar bara nån sekund)



Om du bestämmer dig att hjälpa mig, kommentera gärna tillbaka så att jag kan tacka för hjälpen!



Många kramar//Hanna

2009-07-14 @ 00:54:35
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Angelica skrev:

jag saknar dig också gumman, men på lördag ska vi ha kul! :) <33333

2009-07-15 @ 00:16:06
URL: http://aangieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback