:)

Idag har jag gjort lite projektarbet, känns skönt. Sen gick jag och baby ut och gick i typ en timme. Väldigt skönt må jag säga. Vi fastnade vid 60 meters gropen på min gamla skola. Kristoffer trodde att han skulle spöa min rekordtid från när jag gick i sexan! Nejru, den slår du aldrig grabben, haha! Efter promenaden gick vi en snabbis till Max och såg på Wipe Out och spelade lite pingis. Sen var vi tvungna att gå hem för jag skulle se på Sanningens Ögonblick och deras tv blev upptagen. Nu gör jag inget speciellt. Ligger i sängen bredvid min pojk som ser på Harry Potter, haha. Gulligt :>

Jag hoppas jag vinner designen på Denise's blogg! Hoppas hoppas hoppas :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback