,

Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft annat för mig.
I torsdags var jag & älskling på kupolen och jag fick med mig tre grejer hem.

Den bruna koftan är från Vero Moda, linnet är från Cubus och mjukisarna är från Cubus med, som älsklingen köpte till mig. ♥



Efter vi hade varit där tog vi bussen till Hedemora och firade nyår där. Vi åt mat, spällde raketer, drack röd champagne, åt massa godis (över 1 kg, mihi), såg film (somna efter en kvart, bee movie), sen vaknade vi kl. 4 på natten. Eller älskling vaknade och så gjorde vi oss i ordning för natten.

Fick världens mysigaste puss av älskling vid 12-slaget. Han sa att det skulle vara vi för evigt, då dog jag nästan! ♥

I fredags inventerade vi i Ludvika på Willys, tog runt 3 ½ timme men kändes inte så långt. Sen blev jag bjuden på Donken av min babe. Han skämmer bort mig den gullegrisen. När vi hade kommit hem till han igen blev det problemas så vi fick skjuts hem till mig, där vi åt glass, drack upp en HEL stor FET Pommac flaska, och spelade kort.

Idag har jag käkat bajs. Nej, skoja bara. Jag kom inte på något att skriva. Vad fan har jag gjort tänker jag nu. Var ute en stund och frös skiten ur mig iaf. Mina händer var som isklumpar.

Nu ska jag käka mat med älskling.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback