:]

Igår blev jag bjuden på fika av Johannes på Gustafs Bageri. Fan vad tjock man kände sig, men mätt och belåtna gick vi därifrån. Innan det städade vi hela mitt rum så nu är allting jättefräscht och fint. Men vi har inte bäddat rent sängen än eftersom vi åkte till Hedemora igår kväll.

Idag tog jag bussen till Gustafs där hela familjen stod där med vår bil och så körde vi till Borlänge till min syster och hennes lilla familj på hennes man & lilla bebisen. Vi fick fika och sådär. Sen åkte jag hem & sjöng lite sing star. Älsklingen var på bio medan, Avatar. Sen trodde jag att han skulle ta bussen till mig. Sen skriver han på sms att han sitter på bussen osv. Men sen ringer han och säger att jag ska komma ner till dörren och öppna. Haha, då hade han bara lurat mig att han satt på bussen för han hade fått skjuts av sin pappa.

Nu tar vi det bara lugnt på våra två splitternya datorer. ;]
Jag måste få skryta ibland, köper ju inte datorer hela tiden precis. Höhö.

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback