Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år om 8 dagar

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Johannes

3. Hur lång är du? 163

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Bee Movie men orkade inte se klart hela

5. Vem ringde du senast? Älskling

6. Vem ringde dig senast? Älskling

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Okej :D <3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms med alla andra förutom älskling

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta i snart 40 år

10. När såg du senast din mamma? Igår

11. Vilken ögonfärg har du? Grön

12. När vaknade du i dag? Alldeles för sent, halv 1 typ

13. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här

14. Vilken är din favoritplats? Min säng

15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hm, i ett fint hus någonstans tillsammans med älskling

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Monstret under sängen

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? HAHA, det tror jag inte att jag berättar här men toalett är en ledtråd.

19. Hur stor är din säng? 120

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan eller med nattlinnet jag fick av älskling, grr

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Stad? Gustafs :D

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor på vintern, barfota på sommaren

26. Är du social? Det beror på om jag känner personen i fråga, men rätt så.

27. Vilken är din favoritglass? Dajm eller marsglass

28. Vilken är din favoritefterrätt? Jordgubbsfromage

29. Tycker du om kinamat?  Nej, bleh

30. Tycker du om kaffe? Ja, det är rätt gott

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk kanske

32. Sover du på någon särskild sida? Nej, det tror jag inte

33. Kan du spela poker? Beror på vilken poker

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, det är mys med rätt person

35. Är du en beroendemänniska? Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, typ min granne faktiskt

37. Vill du ha barn? Ja, jag vill ha 3 st

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder

42. Äger du dyrbara smycken? Nja, dyra kan jag ju inte säga precis men lite värde iaf

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Jaru, snart blire väl "En annan del av Köping"

44. Kan du rulla med tungan? Om jag tänker rätt, så ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? Johannes

46. Sover du med gosedjur? Nej haha

47. Vad har du för ringsignal? Gammal låt, Goodbye

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Dajmpapper

50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inte ens körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste? Andreas Carlssons självbiografi

54. Läser du någon dagstidning? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Hahahaha, nej. Hur går det till?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 106.3 Rix Fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev in ett möte igår i kalendern

59. När var du i kyrkan senast? Ingen aning

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ingen speciell

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Har aldrig campat i tält tror jag


roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback