Underbar dag igår!

Igår var det en speciell dag. Jag & älskling firade 3 månader tillsammans. Dagen blev speciellt tack vare att VI gjorde den speciell tillsammans.

På morgonen klippte jag Per & fick träffa bebisen. Sen åkte jag, mamma & syster till Fridhems & jag köpte 3 rosor (3 månader), vas & ett fint kort där det stod "Jag älskar Dig" på. Sen åkte jag hem & fixade mig. Sen fick jag skjuts ner till Grillen men innan gick jag in på Ica & köpte Aladin chokladhjärtan till älskling. Sen tog jag bussen. När jag var framma knackade jag på dörren & gav rosorna och chokladen till älskling som såg helt magisk ut. Han blev så glad & då blev jag glad, myyys. När jag kom ner till hans rum hade han gjort hemmagjord varm choklad och tänt massa ljus. Massa mys var det. Sen hade han slagit in paket till mig. Jag fick en koppvärmare, jättesött gjort ju. Sen MASSA smarties, mums. Jag har beställt en sak åt han men den kommer imon eller på fredag tror jag. Runt halv 6 fick vi skjuts in till stan och där köpte jag en fin persikofärgad tröja inne på next company. Sen tog vi bussen hem till mig. Här hemma fikade vi min kladdkaka som blev över från igår med glass & mandariner till. Syster gjorde sällis på glassen, hihi. Sen fick jag även klippa älsklings hår. Det blev fint tyckte jag, men kanske lite för kort i nacken för hans smak. Menmen, det växer väl ut nån gång. Sen på kvällen var det bara massa mys hela tiden, underbart!

Idag är jag hemma från praktiken för jag är fortfarande sjuk. Hoppas jag blir frisk imon. Älskling har åkt hem också, så nu är det ensamt igen.. Ska roa mig med annat nu.

roxanna

Kommentarer
Elin - den du kanske vill vara? skrev:

har en frågestund i min blogg just nu..

ställ en fråga , de tycker jag=)vad som helst.

2010-01-27 @ 18:26:09
URL: http://elindenfina.blogg.se/
bitte skrev:

Har en alla hjärtans dag tävling på min blogg om du vill va med.

http://www.lovemercury.se/2010/january/alla-hjartans-dag-tavling.html

2010-01-27 @ 21:37:07
URL: http://www.lovemercury.se
Anonym skrev:

leveru elleee?

2010-02-18 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback