Dags igen

Ja, nu kanske det är dags att skriva lite här igen. Jag har faktiskt inte haft någon lust alls. Jobbar varje natt förutom natten till söndag och sover halva dagarna, haha. What a life! Men inatt är jag iaf ledig, för jag är hemma och är sjuker. Fy, mår inge bra alls. Hoppas det blir bättre snart!

I helgen var jag med älsklingen. Vi hade det väldigt roligt. Jag bakade muffins med godis i, där vissa blev lyckade och andra mindre lyckade.. Haha, kan säga att det vällde ut smet på plåten.. xD Den natten jobbade jag också, så när jag var klar, typ 6 på morgonen åkte jag till älskling och sen åkte vi direkt hem till mig och sov.
På lördagen kom min syster och hennes pojkvän hem till oss, de skulle ha kräftskiva här på kvällen, men jag dissade och åkte med älsk till kupolen ist. Jag shoppade en Cheap Monday tröja, oversize, skitsnygg! Älskling hittade även lite kläder. Sen åt vi på donken, inge bra, men vad gör man? Haha
Vi tog tåget hem. Och nu kommer det jobbigaste av allt.. När vi var framme på stationen i Hedemora, så kunde INGEN jävel skjutsa oss till Västerby, så vi fick gå hela den biten, och det är en bra bit. Menmen, med rätt sällskap och en hand i min så funkar det ändå! :-)

På kvällen myste vi till det med en brakmiddag och cola, FÄRDIGRÄTT. Höhöhö, lyxigt va? ;)
Men fick iaf glass och massa strössel till efterrätt.

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, dricka honungsvatten, knarka halstabletter, för jag SKA bli frisk!!

Btw, hoppas min älskling (HTC Desire) kommer imon!!!!

roxanna

Kommentarer
Cornelia skrev:

Sv; Ja matte B. "Räkna med vux kurs B" heter boken ;D

2010-08-27 @ 10:46:16
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Nicole Arrman skrev:

SV:

- Jaså är den gammal, HAHA! Det visste jag inte ;) Ja den är grym!

2010-09-02 @ 18:59:40
URL: http://arrman.se
Nicole Arrman skrev:

Sv: HAHA, men damn ! :P

2010-09-02 @ 21:02:21
URL: http://arrman.se
♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m skrev:

HUvudsaken du går iväg och får din röst registrerad så är jag nöjd =)

2010-09-04 @ 23:00:04
URL: http://akolan90.blogg.se/
♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m skrev:

OM alla skulle tänka så, så kommer rösträtten försvinna tillsut. Och då kommer vi sluta som ett hitlersamhälle :p

gå dit och rösta blankt iaf så din röst räknas. jag tror säkert du förstår vad jag menar. jag håller med dig, jag vet inte alls vad jag ska rösta på, jag har några partier utsållade men jag vet inte alls vad alla står för. och nej ingen håller vad de lovar. men rösta ska jag.

2010-09-05 @ 16:05:25
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback