Underbart!

Finns det något bättre än att krypa ner i en nybäddat säng eller? Typ inte. ;] Sen har jag städat hela rummet idag också, så nu är det fresh kan jag looova!
Idag fyllde min pappa år, så det blev tårta! Grattis pappsen! ♥

Överraskade älskling idag och åkte till honom. Fick glada miner av honom när han såg mig. :]
Han fixade fram en bulle till mig, men söt som han är så hade han den för länge i mikron så den blev lite bränd. Haha. Istället fick jag jordgubbar, MUMS! Sen har vi bara tagit vara på tiden innan jag skulle åka genom att myyyysa. Det bästa som finns här i världen. När jag åkte därifrån hade jag skrivit en liten lapp åt honom där det stod "I Love YOU", glad blev han! :) VÄRLDENS BÄSTA!!!!

Senare på kvällen tog jag och Stina oss en promenad, skönt som fan och vi hade mycket att prata om som vanligt.
Hoppas våra planer inför morgondagen lyckas! *Håller tummarna*

Nu ska jag sova, tidig kväll men skönt äre.

roxanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback