Kalas

Har precis kommit hem från 1-årskalas och välkomnande av en liten bebis. Två ungar på 1 år, bra jobbat haha!
Jag har ju blivit moster om jag glömt att berätta det! Till en POJKE (äntligen), lilla Isak! Så himla söt.
Och lilla Nathalie kan gå nu också, iiih. :}

Igår fick jag träffa älsklingen min, äntligen! Vi myste massor & sen fick jag för mig att cykla till statiol från han och köpa massa gott. Så ut i regnet satte jag mig på cykeln och började trampa! Gick jävligt snabbt på ditvägen, men hem var det en jävla motvind haha fyfan. Fick se en räv iaf! ;>

Nu blire chill, tror det blir nacho dé lux ikväll! Ni vet, en sån där tacotallrik från Tacobar, vi ska göra egna!

M U M S


roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback