Hitta Nemo och lekpark

Idag vaknade jag runt 12, satte mig vid datorn lite och sen såg jag lite tv och så badade jag. I badkaret alltså, för ute är det regnigt och kallt, buh. :/ Men skönt vare! Sen kom kristoffer, tidigare än väntat, härligt! :) Vi har käkat pizza idag, efter lite tjat. :p Lite senare på kvällen bestämde jag, kristoffer och lisen oss för att cykla till lekparken, i regnet. Haha, lite blött vare, men med regnkläder och handduk så gåré! Vi torkade rutschekanan innan vi åkte, haha. :p Sen hörde vi bommarna gå ner och lisen älskar ju tåg så vi sprang allt vad vi kunde mot tåget, så vi hann se det. Men vafan, det var bara ett lok, hah! Sen cyklade vi hem och såg lite animal planet, handlade om björnar, fett coolt. De hade filmat en pandabjörn fett nära, nice. Sen såg vi på hitta nemo, alltid lika bra! <3 Och nu ligger vi här, ska alldeles strax sova. Ska bara ge baby en godnattpuss. :*


PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback