Ny bloggdesign

Igår fixade Anna min nya bloggdesign som jag vann hos hennes blogg! :) Tack så mycket!
Idag vaknade jag sent, åter igen! Fy på mig, jag ska ju upp kl. 6 imon för då börjar skolan! Jag längtar faktiskt, ska bli så skönt och börja igen. Är verkligen peppad för det. :>
Jag har inte skrivit blogg på några dagar men det är för att jag har haft fullt upp. Jag bloggar mer om det när jag kommer hem, är just nu i Säter och min kamerasladd ligger hemma. Kan säga att jag har badat bubbelbad och badat i en pool iaf. ;)
Bilder kommer..

Nu ska jag äta och vänta på min plupp!


PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Frida skrev:

Designen var verkligen skitsnygg! :)

2008-08-19 @ 22:35:29
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback