Ny vecka, nya möjligheter

Mja, om det ändå vore så. Haha, skola hela veckan, förutom på fredag för då är jag ledig! :D
Idag har jag åkt massa buss.. Blev lite krångel för jag glömde ett häfte i skolan, så jag fick lov att åka tillbaka.
Jag har pluggat engelska idag också, skrivit om en i klassen. Imon ska den lämnas in, höhö. Får hoppas det går bra, det är vår första läxa! (: Jag har sett på Sex And The City idag också, filmen dårå.. Den var helt okej, men lite fööör lång, haha typ 2 ½ h. Föresten, imorgon kommer väskan skickas iväg till mig, så jag kommer få den om några dagar! :D

Nu ska jag ner i sängen och mysa med min älskling, hihi.. :)

PUSSPUSSPUSS ♥

Bjuder på bilden ;D


Kommentarer
© A N N I S P A N N I S skrev:

Hem till mig går bara 28an :p 5an stannar där nere, är en jävla bit att gå för mig ;p

2008-08-26 @ 12:03:51
URL: http://akolan90.blogg.se/
© A N N I S P A N N I S skrev:

Ja klart :) men på vintern är det inte så .. roligt ^^ hah

2008-08-26 @ 15:39:33
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback