OS-invigningen

Idag, 080808, stockholmarnas dag, har jag inte gjort så mkt. Inte tänker jag fira dom heller, bleh! :p
Jag och baby åkte till säter för han skulle klippa sig, blev nice! :) <3
Vi har precis ätit också, tacos blev det, mums! Hade inte ätit något på hela dagen så det var behövligt kan man säga.
Idag var det OS-invigningen ju, helt otroligt egentligen hur stort och maffigt allt var. Men sen om man tänker efter så äre bara en massa propaganda, och sen vad kineser gör med vissa i landet, uschochfy! Nä, skärpning! Min syster och hennes pojkvän kom hit idag, de har varit i Sicilien och semestrat. Så det blev lite prat vid matbordet. :) Nej, dags för mig att smälta maten..
Bloggar mer ikväll!


PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
julia skrev:

Många människor har vänt sig till mig om råd, så just nu har jag en tid där man kan själv mejla in. Vill du veta mer så besök denna sida

http://jsomijulia.blogg.se/2008/august/tips-fran-julia.html

2008-08-09 @ 12:28:19
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback