Dagen som gått

Ja, imorse stack baby iväg till säter. Var meningen att jag skulle följa med men jag orkade inte. :/ Så vi bestämde att vi skulle sova hos var för sig. Jag åkte med mamma till coop forum efter lunchen. Vi köpte massa mat. (:
Två filmer har jag hunnit med idag också. Dom var nice! :D
Sen runt 6 bestämde jag mig för att överraska kristoffer och åka till han ändå. Så jag tog 20.20 bussen iväg mot säter! Haha, han blev glatt överraskad iaf som tur var. <3
Vi har bara hunnit med att köpa lite smått och gott på OK och sen spelat gh3 och sett på tv (golf). Höhö, nej jag kommer aldrig bli en golfnörd så länge jag lever. (; Sorry bejbu. <3

Nu ska vi sussa sött, hoppas ni gör detsamma.

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback