Västerås hela helgen

I torsdags kväll drog jag, älskling, carro och jessica iväg till västerås där carro bor!
Vi hann inte göra så mycket innan vi skulle sova. Dagen efter väntades med spänning! GRÖNAN! <3

Runt halv 8 gick vi upp ur sängen, redo för sthml. Vi åkte buss till stationen i västerås, sen tog vi tåget till stockholm och sen båten över till grönan. Har tyvärr inga bilder därifrån, men det var svinkul! Jag åkte alla karuseller som gick! :) Åkte fritt fall tilt för första gången också, eftersom den var trasig när jag var där sist. :/ Den ägde alla andra jue! Vi såg på tobbe trollkarl där också som uppträdde, han var great! :'D Sen såg vi nån cirkusmänniska, som kallade sig själv för simet, elr ah, han kanske hette så. Vad vet jag?! Men han var iaf tuff, han var på taket på nån snurrgrejs och balanserade, fifan, scary!
Sen åkte vi bara massa karuseller och åt mat typ. FUN! :) Efter grönan tog vi båten tillbaka till stan och gick till station, tog tåget tillbaka till västerås! Vi var typ hemma runt 2, så somna typ direkt.

På lördagen åkte jessica och carro till stan och shoppade medan jag och babe stannade kvar i lägenheten, fattiga som vi är. EHEH! Vi gjorde lite annat så. (;
Var till lekparken en stund på kvällen också, mys! :) Vi spelade lite kort på kvällen/natten till typ halv 1, ahaha! Sen soooooooooova! :R

På söndagen åkte vi max och käkade lite mat, sen åkte vi till hamnen där vi käkade glass, kollade på snygga lägenheter, knäppte lite kort, frös, och  sen åkte vi tillbaka till lägenheten igen. Väl där packade vi ihop, redo för att åka hem. Hemfärden var trevlig, för jag sov den mesta delen av tiden.
När vi kom hem gick jag och älskling ut och gick, gjorde kola, och kikade på film. :)
Nu ska vi snart sova, imon ska jag ut och golfa, hahaha! :D

PUSSPUSSPUSS

åh, va myyys! :*



vikangunggunggungatjalala! :D



yatch :R



min pojke kan gå på vatten, de ni! (;



glaaaassss :D



vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback