Dagen

Idag i skolan var gymnasienämnden här. Jag fick vara med och prata med dem bl.a. Det var skoj, de fick veta lite hur vi jobbar osv. och tvärtom.
På psykologin hade vi debatt om för- och emot abort. Tror alla är för, men vi var indelade i två grupper, en för och en emot.
Jag hamnade i för, tur det! :D Jag hette Lilian och hade tio barn, gift med en man som är emot abort och preventivmedel. Haha! Sen så debatterade vi helt enkelt, det var roligare än vad jag trodde att det skulle bli. :D
Jag gav de ett svår fråga; Om man blir våldtagen av sin bror, tycker ni fortfarande att man måste behålla barnet? ;)
HAHA :D

Aja, när jag kom hem satte jag & min älskling oss vid datorn, såg tv typ. Har även pluggat massor, känns skönt nu när det är gjort. Efter lovet kommer vi ha masssssor med prov och läxor. :(
Varför allting direkt efter lovet? Dumma lärare, haha!
Prison Break började ju idag på tv:n, någon mer än jag som såg det?
Fast jag har redan sett typ 3-4 avsnitt av säsong 4 redan, men det var ett tag sen så jag lär kolla om på tv:n.

Nu ska jag bara skriva lite engelska, sen mysa ner under vårat dubbeltäcke. MYYYYS! :'D ♥

Kommentarer
stockholmsjenna skrev:

hoppas dagen varit toppen och att imorgon blir bättre!

Delta gärna i min frågestund som jag har på bloggen. Skulle bli jätte glad då. Du kan fråga exakt vad du vill! :)

Puss!

2008-10-21 @ 20:09:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback