Hahaha!

Idag hände en rolig sak!
Jag hade Viktor Åkerbloms nummer på min gamla mobil (han på bilden) och så skulle jag lägga över massa nummer till min nya mobil så jag rensade gamla nummer. Då skulle jag kolla om Viktor hade kvar samma nummer! Och fråga mig inte varför jag hade hans nummer, var ung och dum. Men iaf, jag ringde och ingen svarade. Sen så typ en kvart efteråt ringde han upp! På hemtelefonen alltså. Och så svarade mamma och så hör jag att hon pratar med nån som hon inte vet vem det är. Och han frågar om vi har ringt, mamma ba: Neej, det tror jag inte, inte jag iaf.. sen frågade han vart vi bodde osvosv. Så sa han typ du får ha en bra dag iaf..blabla.. Haha, så förstod jag vem hon pratade med! Jag gick ner och berättade för mamma vem hon hade pratat med, hahaha fyfan va kul det var. xD Så mamma har idag pratat med en kändis.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback