Hallå

Hej å hå i lingonskogen! Idag har varit en kall, blöt och jobbig dag. Jag tog bussen till Borlänge för att se Dahlanderlaget spela fotboll mot Soltorg och S:t Mikaelskolan. Det gick inte så bra för oss (dem) men de kämpade på. Och jag kollade på, i världens regnväder! Jag som bara hade en skinnjacka, halsduk, jeans, tygskor och en tunn tröja. Ja, ni här ju själv hur kallt det låter! Plus att det regnade in i skona, så jag fick lov att byta strumpor 3 ggr. Efter första matchen gick jag in till Maserhallen och värmde mig och käkade baguettemeny. Sen kom en kompis till andra matchen så då hade jag lite sällskap iaf. Efter det åkte jag och Kristoffer till Säter för att hämta våra grejer. Sen åkte vi till Gustafs igen. Mina små släktingar kom på besök också, trevligt! :)

Vem tycker ni är bäst i idol då?
Och vem tycker ni ska åka ut?


Själv hejar jag på Robin B.
Och jag tycker att Jenny kan åka, eller Jesper!

Just ja, jag hittade på Robin B:s nummer och ringde han! Han SVARADE!!!!!
Jag fick panik och la på, skickade sms efteråt och skrev att det var jag som ringde och att jag önskar han lycka till och så.
Hoppas jag får svar eller nått! :)



Puss på er :)

Kommentarer
Anna skrev:

HEEEEEEEEEEEEEEEJA ROBIN :D

2008-10-04 @ 00:37:33
URL: http://akolan90.blogg.se/
Anna skrev:

Haha förlåt ;O men 7 platser? ;D jag besöker din blogg massa gånger om dagen med ;D

2008-10-04 @ 14:55:43
URL: http://akolan90.blogg.se/
Anonym skrev:

Fick du svar?

2008-10-07 @ 16:59:27
Roxanna skrev:

Svar till anonym; Nej, det fick jag tyvärr inte.. men, vem är du?

2008-10-07 @ 17:39:39
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback