Min dator är borta!!

Ja, det är sant!

Idag i skolan när jag skulle åka hem letade jag efter min dator, men den var borta?! Helt försvunnen, var så arg så jag nästan kunde döda någon. Haha, nej, menar inte på det viset men ni fattar. Jag hoppas verkligen att it-personalen har tagit hand om den. Svaret får jag imorgon. Inte tror jag att någon har snott den. Då jävlar!!!

Aja, idag var det en ganska så lugn dag i skolan. På morgonen råkade jag försova mig så jag missade engelskan. Men tydligen gjorde de inget speciellt, tur för mig. :') När jag kom till skolan var det dags för svenskan och vi hade testprov i nationellt som jag berättade förut. De gick bra, men datorn cp:ade sig lite i början (ja, då hade jag iaf min dator!!).

Mer än så har jag inte gjort idag. Har varit så jävla sur för datorn. Haha, nog om datorn på ett tag..
Jag har ju sett på de senaste avsnitten från Andra Avenyn också, love it! <3

Imorgon bitti blir det roligt. Då ska jag och min släkting ha en egen idrottslektion. Det blir badmintonturnering! Vi har lottat ihop lagen och sådära. Kommer bli roligt, hoppas alla kommer också.

Nej, nu ska jag ladda för imon! Just ja, min syster skrev sms förut, lär svara på det. Hon vill att jag ska komma & hälsa på i Linköping i helgen.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback