Min mobil har kommit!!

Äntligen! Är så jävla glad och jag älskar den! Mihi, rosa hörlurar till också. (a)

Idag på idrotten hade vi yoga, det gick i alla fall bättre än förra gången. Sen på religionen fick vi veta att vår klass ska få besöka ett buddhist-kloster i Ulfshyttan nästa onsdag, så kommer vi nog få meditera med dem! Kommer bli kanonkul. :)
På svenskan fick vi tillbaka novellerna, jag fick mvg! :'D Grattis till mig tyyyp.

Efter skolan åkte jag till torget och mötte upp Malin. Vi köpte lite mat på Ica för att sen gå till biblioteket och plugga. Jag hjälpte henne med matte! :) Kul att träffas, blir krogen på lördag också! :D

På kvällen fixade och trixade jag med mobilen, hihi. Sen såg vi idol, Linda åkte ut ?! :S Fan, Jenny skulle åka lätt!
Eller vad tycker ni?

Nä, nu ska jag sova. Eller först ska jag kolla på min bloggkoll.. Föresten, prenumerera på mig där om ni har lust! :)

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback