Ojojoj

Nu har jag inte skrivit på några dagar. Har inte haft tid.. Menmen, naturkunskapsprovet gick suveränt! :) Alla rätt I hope.
Igår var jag i Ulfshyttan med skolan, vi var på besök hos munkarna där.. Det var lite häftigt. Vi fick meditera, ställa lite frågor, fika och Björn i klassen fick testa deras kläder! Haha xD Nej, men trevliga var dem. Lite konstigt att de inte ens får RÖRA en tjej. Inte ens snudda vid henne liksom. ;S

Åh, vet ni vad som hände igår då? :@
Jag skulle ta ut pengar på bankomaten och först tog jag ut ett kontouttag och kollade lite på det. Tydligen kollade jag för länge för till slut så tog banken mitt kort!! Fan, vad sur jag blev. Så idag fick jag gå till banken och hämta tillbaka det, tur att det inte var knippsatt (stavning?!). Och idag så fick min baby en present, KOSS hörlurar! :) Snigga! Hihi ^^ Han verkar gilla de skarpt iaf, sitter här bredvid med dem på, sötnos! :)

Snart ska jag och baby gå till min syster och låna film, de lär ju ha typ 1000 filmer, helt sjuuukt.

Åh, jag längtar tills söndag!!! <3


Kommentarer
© A N N I S P A N N I S skrev:

säkerhetsåtgärn om kortet sitter i det där facket i mer än 10 sek ;p

2008-10-09 @ 22:24:15
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback