Stina

Idag var jag ju med Stina som är hemma från Nyköping. Men hon åker imon. :/
Tur att jag hann vara med henne en dag iaf. :)
Vi pratade och sådära. Det var roligt, såå längesen man träffade henne. Sen i somras tror jag. :S

När hon hade gått kom Kristoffer. :D Jag och Lisen hade tänkt möta han, precis när vi hade klätt på oss kommer han i dörren så jag sa åt han att gå tillbaka en bit, hahaha. :D Stackarn..
På kvällen åt vi tårta, min brorsa fyllde ju år idag som sagt. :p GRATTIS!
Just nu pluggar jag, eller har tagit en paus nu. Har räknat massa mattetal och gjort en grej i svenskan. Jag är duktig! Ska plugga hela natten för vi ska ha uppesittarkväll har vi bestämt, jag och baby! :'D Gissa om man kommer vara trött imon då.

Nej, back to the pluggandet nu!

tjingeling på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback