Igår var ...

Igår var jag, Kristoffer, hans mamma och hans mammas kompis till nya ÖB. Jag tyckte inte om det nya, alldeles för rörigt på nå sätt. Men jag köpte ett block så jag kan skriva ner saker till projektarbetet och massa nya pennor. Alltid bra att ha. :) På kvällen var jag och Kristoffer med Hjalmar & Tom. Vi såg film, surf's up. Sen gick jag, babe & Hjalmar ut och sparka boll.

Idag ska jag skicka in jobbansökan på Romme. Troligtvis får jag jobbet. :)

Ikväll ska jag till min mormor och kolla på gamla koftor som är så inne nu.
Hon har massor & hoppas jag tycker om dem. :D


Kommentarer
Hanna skrev:

Haha, de bästa med öb är att det är billigt, men jag gillar det heller inte så mycket.. Det känns liksom, jaa rörigt där!

2008-10-28 @ 08:19:12
URL: http://fronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback