angelica tror hon är cool

Idag har jag varit i skolan as usual. Jag har inte lyckas lurat någon, eller jag lurade mamma att det var ett rådjur ute och hon gick på det. Men det gills inte, för det kör jag med jämt. Efter skolan kom Angelica till mig nästan direkt. Vi satt vid datorn en stund, spelade gh och gick ut & gick en vända. Sen kollade vi på rent hus & roomservice. Vi "zappade" som Angelica säger, haha. Sen har vi käkat en massa godis också, gött de. Och Angelica lyckades somna i soffan. Nu ligger vi här i sängen och ska snart fortsätta skriva på mitt projektarbete. Nu ska jag skriva ett blogginlägg åt Angelica också, eftersom hon inte orkar den fisen.


Imon är det en annan dag och inte vilken dag som helst! KRISTOFFER kommer hem! :D

Puss & godnatt på er. ♥

Kommentarer
Tess skrev:

tack för ditt svar...

kommer att använda så mycket som möjligt för att få ihop fakta... hoppas du svarar på mina sista frågor..

när du kikar i bloggar vad letar du efter?



är det något som får dej att fastna för min blogg?



tack nu ska här skrivas artikel efter detta kram

2009-04-01 @ 23:44:19
URL: http://misstessan82.blogg.se/
A N N I S P A N N I S skrev:

men haha, stuvade makaroner, inget annat ;p det är äckligt med bara makaroner ;D

2009-04-02 @ 14:35:27
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback