blondie

Dumma dumma sena nätter! Gör mig trött, någon?

Jag har varit hos frisören idag och bättrat på blonderingen. Det blev bra och jag är nöjd.



Syns inte så värst bra, men det får duga för tillfället.
Jag köpte en hårinpackning och silverschampoo i ett också! Det var nått nytt som jag testade. Det funkade jättebra. Kan skriva imon var den hette, kommer inte ihåg just nu. Dock var den lite väl dyr på så liten burk, 195 :-.
Drickan är fixad till torsdag också, nu äre bara att ladda!

Har precis pluggat psykologi, snart är min uppsats klar. Det känns skönt! Lär göra alla labbrapporter imon när vi ska sova i skolan också. Haha, sova i skolan låter kanske lite konstigt. Det är min klass, NV3 alltså, och NV1 som ska ha lite myspys med mat, sing star, utelekar kanske och massa annat skoj! Dock får jag det jävligt stressigt med att packa till Nyköping, men men jag måste hinna!

Nu ska jag försöka sova, puss godnatt ♥

Kommentarer
Jenny skrev:

Snyggt! :D

2009-04-29 @ 21:50:15
URL: http://jennyiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback