Dagen

Klockan är bara 22 och jag är redan skittrött! Jag får inte vara trött, jag måste ju pluggapluggaplugga.
Idag tipsade jag på travet men det gick inte så bra direkt, fick bara ett rätt. Men jag chansade bara på hästarna. Hade ingen aning om vem som var bra eller inte, haha.
Lollo kom hit på kvällen också för att plugga. Det gick bra för oss. Jag har bara liiite kvar av uppsatsen. Tänkte göra klart den ikväll/inatt. Åh, jag måste plugga fysik också, har ju fysikprov på fredag och jag har knappt börjat plugga. P-A-N-I-K!

Idag i skolan var vi på folkan och såg på en föreläsning om klimatet, med tv-profilen Per Holmberg (ni vet meterologen) och nån Stefan tror jag han hette (artist). Det var väl inte så jättekul direkt, men lite humor fick dem till. Efter det var det fysik i typ 2 ½ timme, suck.

Nu ska jag ringa P :)

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback