do you want some food?

Glömde ju lägga in bilderna på maten jag & mami lagade igår, så här kommer det.



- Salladstallrik precis som från vilken resturang som helst, helt lovely varé.
Hade varma baguetter till också.



- Mamma och pappa åt sallad med räkor..



- Jag åt med vegetariska fileér istället & brorsan fick rostbiff tror jag.



- Efter maten tog jag en hårdbrödsmacka med chilikeso på, mums! ;)


Nå, såg det inte heeelt jävla super gott ut eller?
Nu blir jag hungrig när jag ser dem här bilderna.
Tur för mig att det är mat snart.
(Tror nog att en och annan kesomacka kommer slinka ner då också.)



Kommentarer
JH skrev:

Jo den ser helt ok ut:P Skulle varit mer ägg och ev. lite kött!!!;D

var det ingen dressing?

2009-04-19 @ 17:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback