:)

Den här dagen har varit ovanligt bra. Vaknade runt 1 och hade då sovit iaf i typ 12 timmar. Det behövdes, så lite som jag sovit de senaste dagarna. Runt 2 tog jag bussen till Borlänge för att möta Angelica. Dit vi skulle var stängt, så dit får vi gå imon istället. Vi drog på kupolen och jag köpte svarta tygskor och sen åt vi på Mc Donalds. Sen tog jag bussen till Säter för att vara med Kristoffer en stund. Det var behövligt, skönt att prata ut så nu är jag iaf lite gladare än vanligt. Sen fick han övningsköra hem till mig för att sen åka tillbaka till Säter. Nu sitter jag alltså hemma, in my bed och skriver med folk. Blir troligtvis bio imon i Borlänge. Det ska bli kul, män som hatar kvinnor blire nog.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu ikväll, kanske en långpromenad? Eller vi får se, det skulle sitta skönt iaf. Måste fråga mamma om hon är på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback