hejdo

Fysik & kemi stod på schemat idag som vanligt. Jag var heeelt slut eftersom jag lade mig halv 4 igår natt (morgon?!). Kunde knappt hålla ögonen öppna. Men jag överlevde dagen. Jag & Julia satt till och med kvar efter skolan och gjorde engelska samt projektarbete. Det var duktigt gjort, trots att vi var hungriga och trötta. 16.20 åkte jag hem. Pluggade som fan en dag till på projektarbetet men nu är det typ klart. Har bara innehållsförteckningen kvar och den krånglar så jag ska ta hjälp imon utav någon lärare. Sen ska jag bara skriva ut allt. Det blev 59 sidor exakt.

Imon är det en ny dag och jag hoppas jag vaknar upp piggare än vad jag gjorde idag (igår, klockan är ju efter 00.00).
Puss och godnatt :*



Bjuder på en nytagen bild också.

Kommentarer
Elisabeth skrev:

Sov du gott? Fin bild.

2009-04-07 @ 15:59:04
Anonym skrev:

hejhej!

kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker.)

2009-04-07 @ 19:30:00
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback