Hoppas?

Pluggandet hos Lollo gick bra. Dock är jag inte helt klar med svenskan än, men ska fixa klart det inatt eller imon eftermiddag. Vi får se hur det blir. Ska i alla fall börja med det nu.

Jag ska förmodligen åka till Nyköping på Valborg också. Jag hoppas verkligen det blir av, som jag har längtat att åka dit igen! Det kommer bli skitskoj att träffa alla också. Party party säger jag bara. ^^

Imon får jag en liten sovmorgon. Vi ska se på en teater typ på Folkan kl. 10. Slipper idrotten och har bara fysik efteråt. Blä, orkar inte vara i skolan. Vill bort därifrån, alldeles för jobbigt ju. Nu ska jag göra något nytta istället för att sitta här och skriva strunt, haha.

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback